WE ARE FITNESS 2018


Har du brug for motivation og inspiration til træning og ernæring? Og ønsker du at opnå resultater? Så er #WeAreFitness lige eventen for dig! Kom og hør nogle af branchens bedste fortælle om, hvordan du opnår resultater med din træning og finder den rette motivation til at nå dine mål. Mød Chris MacDonald, Henrik Duer, Stine Junge Albrechtsen, Mathias Kristiansen, og Kasper Danborg, som deler ud af deres viden og erfaringer, der kan gøre dig bedre indenfor træning og ernæring.


Placeholder
0
dage

0
Talere

0
timer

0
biletter

Foredragsholderne


Placeholder

Chris MacDonald

Sundhedsekspert


Med humor og en allestedsnærværende personlighed formår Chris MacDonald at sprede budskabet om “Det Gode Liv”, så alle går hjem med fornyet inspiration og motivation til skabe fysisk og mental velvære i deres liv.



Placeholder

Henrik Duer

Træningsfysiolog


Henrik Duer er træningsfysiolog og træner/vært på TV3-programmet “Ekstremt fed – et år til at redde livet”. Han har i 15 år arbejdet med vægttab og livsstilsændringer.



Placeholder

Stine Junge Albrechtsen

Klinisk diætist


Stine arbejder i egen klinik “Guided by Stine”. Herudover er hun foredragsholder og medforfatter til flere bøger bl.a. Top Trimmede Tarme og “Low FODMAP diet – giver ro i maven”.


Placeholder

Mathias Kristiansen

Styrkeløfter på landsholdet


Mathias’ personlige rekorder i squat, bænkpres og dødløft er henholdsvis 365kg, 262,5kg, og 317,5kg. Mathias har en PhD indenfor neurale adaptationer til styrketræning. Mathias har desuden fungeret som landstræner i styrkeløft siden 2013.


Placeholder

Kasper Danborg

Træningsekspert


Kasper Danborg er træningsfysiolog og fysisk træner hos København Håndbold. Derudover underviser Kasper hos Fitness Institute og har stor erfaring indenfor træning.


Optimer din sundhed
Bakterieflora i tarmen har enorm betydning for vores sundhed. Det nye sort bliver “personlig ernæring” hvor man med profiler af tarmbakterier, fasteblodsukker eller lignende vil kunne målrette fremtidens vægttabsplaner og behandlingsforløb mere individuelt. Diæter, der manipulerer med tarmfloraen bruges bl.a. til behandling af irritabel tarm, men også overvægt og livsstilssygdomme.

Bliv klogere på:
– Hvad du kan gøre nu for at få en sund bakterieflora
– Hvilken betydning har bakteriefloraen i tarmen for din sundhed

Boost dine resultater med HIIT
HIIT er en af tidens største træningstrends og med god grund. Men gør man det ikke rigtigt udebliver effekten og risikoen for skader stiger. I dette foredrag bliver fordele og ulemper gennemgået og vigtigst af alt, så får du de bedste tips til optimal HIIT træning mbh. bedre kondition og fedtforbrænding.

Bliv klogere på:
– Hvad er HIIT træning
– Hvordan forbedrer du din kondition med HIIT træning
– Hvor fedtforbrænder du mest optimalt med HIIT træning
– Fordele og ulemper ved HIIT træning

Squat, bænkpres og dødløft
Hvordan laver man den perfekte squat, et bænkpres eller et dødløft? Det er bl.a. meget afhængig af din kropsbygning. Selv de bedste styrkeløftere i verden udfører de tre øvelser, squat, bænkpres og dødløft på vidt forskellige måder. Dette oplæg vil med udgangspunkt i den relevante forskning, illustrerer hvor forskellige vi hver især er bygget, og hvilken betydning der har for hvordan vi skal optimere vores præstation i de tre øvelser.

Bliv klogere på:
– Hvordan du squatter korrekt
– Hvordan du bænkpresset bedst muligt
– Hvordan dødløfter du mest optimalt

Kost og vægttab
Kost og vægttab er et område med mange myter og misforståelser. Henrik giver i dette foredrag klar besked mht. hvad der er hit eller skidt. Kostplanen skal tilpasses den enkelte og der er stor forskel på om man dyrker elitesport eller om man er overvægtig og skal i gang med at ændre livsstil. Henrik tager dig i gennem overstående og kommer også ind på kosttilskud og strategier som f.eks. carb cycling, LCHF, 5:2 mv

Bliv klogere på
– Kostplaner der er tilpasset den enkelte
– Hvad er myter og hvad er misforståelser vedr. kost
– Kosttilskud og strategier

Mentalitet og motivation
For at opnå synergi mellem krop og sind skal man have den rette indstilling mentalt og den rette motivation. Ellers træffer man ikke de rigtige og gode valg.

Med udgangspunkt i den videnskabelige litteratur giver Chris MacDonald dig indsigt og redskaber til bedre at forstå og styrke dit mindset, din motivation og din viljestyrke. For motivation er ikke konstant. Den kommer og den går. Den er høj og den er lav. Oplev et super motiverende, yderst inspirerende og humoristisk foredrag med Chris MacDonald.

Bliv klogere på:

– Hvordan kan du styrke dit mindset
– Hvordan kan du forbedre din motivation og viljestyrke

Gå ikke glip af 5 fantastiske foredragsholdere samt en masse viden og inspiration omkring fitness, træning og kost. Køb din billet før det er for sent.


Køb din billet nu

Hvor henne?

København – 21. april 2018

Professionshøjskolen Metropol
Sigurdsgade 26
2200 København N

Billetter


København

kr. 595

  • Foredrag med 5 eksperter
  • Den nyeste viden indenfor træning og fitness
  • Konkrete råd og tiltag til at opnå bedre resultater med din træning
Køb nu!

Kontakt os



WeAreFitness 2018 er arrangeret af fitness dk, FITNESS FOOD og fitness institute. Vi er 3 parter, der er gået sammen om at skabe et af de førende events indenfor fitness, træning og ernæring. Vi har inviteret de bedste eksperter og sørger for, at du får den nyeste viden og bliver klogere på det nyeste inden for træning.

Følg os på sociale medier